Pàgina d'inici > Comunicació, Notícies > Marca TV es reivindica i vol créixer

Marca TV es reivindica i vol créixer

MARCA TV >> Marca TV s’ha fet gran de cop. El canal sorprenia dissabte anunciant que emetria, en exclusiva, el partit de Copa del Rei entre l’Alabès i el Barça d’aquest dimarts, i va tornar a sorprendre ahir quan es va saber l’audiència que havia aconseguit gràcies a aquesta transmissió: 625.000 espectadors i un 21,1% de share a Catalunya, on va ser líder del prime time , i 2.266.000 seguidors i un 11,3% de quota de pantalla a Espanya, on va disputar-se el lideratge amb Telecinco i fins i tot es va acabar imposant en el nombre absolut d’espectadors.

 

“Esperàvem una bona dada, però no tant”, admet en declaracions a l’ARA el subdirector i responsable de programació del canal, David Labrador, que no s’està de qualificar aquestes xifres d'”espectaculars” i “històriques”. I, efectivament, ho són: no només representen l’audiència més elevada de la cadena d’ençà que va néixer l’any 2010, sinó que és el primer cop que un dels canals sorgits arran de la implantació de la TDT aconsegueix liderar en prime time , “que és l’autèntica selva”.

Salt qualitatiu

El partit d’aquest dimarts va ser el primer del Barça que es va veure per Marca TV, que tampoc no n’ha ofert cap del Reial Madrid. Per això el subdirector del canal -que també va ser el responsable de la narració del matx- creu que aquesta transmissió va ser “una magnífica oportunitat” per aconseguir que “moltes persones que ni tan sols tenien sintonitzat el canal, o que el tenien al número 50, sàpiguen que existeix”.

Aquesta temporada, la cadena ha incorporat a la seva graella el partit en obert de cada jornada de Lliga, ha millorat l’oferta de Segona Divisió -en què té l’opció de triar “els tres o quatre partits més destacats de cada jornada”- i ofereix l’Eurolliga de bàsquet. Per aquest motiu, Labrador considera que la cadena ha fet “un salt quantitatiu i qualitatiu” que demostra “l’aposta clara” que s’està fent per “potenciar el canal”.

En aquest sentit, el subdirector de Marca TV també destaca que el canal tancarà l’octubre amb un share mitjà de l’1,2% a Espanya -un 0,8% a Catalunya-, que representa la millor dada de la seva història. “Teníem clar que volíem arribar a la barrera de l’1%”, explica Labrador. Per això assegura: “Sempre que hi hagi la possibilitat d’oferir un contingut d’aquest tipus, i que estigui dins de les nostres possibilitats, ho farem”.

L’objectiu, assenyala, és convertir-se en “la referència del panorama audiovisual esportiu espanyol”, i subratlla que, a nivell estatal, només hi ha dos canals esportius que emetin en obert -l’altre és Teledeporte-, i que, d’aquests, “només un és privat i pot incloure publicitat”, cosa que pot ser molt interessant per als anunciants.

Labrador confia emetre altres partits de la competició, però deixa clar que, de moment, no hi ha res més tancat.

 

ara.cat

Anuncis
Categories:Comunicació, Notícies
  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari (els comentaris amb caràcter ofensiu i/o racista o que no estiguin relacionats amb la notícia seran esborrats i denunciats immediatament)

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: